The Pony Family

Gruppemedlemmere:
Le Lucky Bauhaus Horse, Svaladottir Nothern Starlight Pony, The IceCream Sunday Pony Horsy, Ella MoonFlower Happiness Horsy, Fräulein BlackPeanut Beauty Horse

Hej alle Happyness Ponyer - godt arbejde sidste gang, hvem redigerer film?
Happy Hilsner fra Lucky Horse

Hej alle,
jeg har klippet lidt lyserødt ind over filmen -i bedste pony stil..
MoonFlower

Konceptbeskrivelse:
”your pony wonderland”
Hej og velkommen til vores pony wonderland, stedet hvor vi altid er lykkelige. Vores livsfilosofi er evig happines. Her bliver virkelighed fiktion og fiktion bliver virkelighed. Jeg er Rainbow Pony og jeg er den ypperste pony i wonderland.Hos mig samles alle ponyernes kræfter. Jeg vil føre dig igennem Wonderlands 8 levels. Først skal du vælge din pony, dernæst skal din pony døbes og den skal have sin egen pony identitet. Når din pony er klar skal du også være klar til at blive en del af pony society. Log on på www.you rponywonderland.pwl og find et salgssted nær dig. Her køber du dine magiske hestesko du skal bruge til at indsamle charms i. Disse er nødvendige for at blive en fuldendt og lykkelig pony. Hesteskoene skal implementeres i håndflader og i fodsåler hos din praktiserende læge. Når du har fået din pony identitet er du velkommen i pony wonderland. Når du indtræder i wonderland får du, i kraft af dine charms, adgang til en større del af wonderland. Her skal du på jagt efter flere charms som bringer dig tættere på din sande pony identitet og rendyrket happiness.

Vores koncept tager udgangspunkt i en virtuel verden, hvor fiktionen bliver til virkelighed og hvor virkeligheden bliver virtuel fiktion. Konceptet spiller på en total interaktion og opkobling til en syrealistisk univers og en direkte afkobling fra ”virkeligheden”. Det leger med ideen om at nedbryde grænsen mellem vores virkelighed og et ”bedre” sted derude. Desuden nedbrydes den fysiske grænse imellem fiktion og virkelighed i og med spilleren påtager sig ikke-menneskelige attributter, for at passe ind i fiktionen.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License